اصعب احساس
حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده 613623

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اصعب احساس
حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده 613623
اصعب احساس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اصعب احساس ..عطاء بلا حدود

اهلاوسهلا في منتدي عــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــــــاق تـــــــــــــــــــامر حــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــي

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

المايستروعاشق تامرحسني

المايستروعاشق تامرحسني
عضو متألق
عضو متألق

سنه 2009 كانت سنه مليانه بالاحداث والمفاجاءت في حياتنا كلنا
وكان المسئول عن كل الفرحه اللي كلنا عيشنا فيها هو تامر
وانا بجهز للتوبيك ده حسيت اني بجد جوه جنينه وبقطف ورده ورده علشان اعمل احلي بوكيه
واكتب عليه 2009
السنه دي انتعاشه فنيه خلاص احنا بنودعها كرقم لكن كاحداث عمرنا ما هنودع الاعمال المتميزه اللي تامر عملها هبدء معاكوا بعمل حصاد لتعب سنه كامله مجرد عناوين مختصره نفتكر من خلالها تامر قدملنا ايه السنه دي وكمان نفكر في اللي جي ...... ياتري 2010 تامر مخبي لنا فيها ايه ؟؟؟

1- تامر سافر مع بدايه السنه لغزه مع داليا ابو الوفا وكان معاه ادويه متبرع بيها للهلال الاحمر وتامر سافر هناك وقت القصف الاسرائيلي علي غزه وكل هدفه هو مساعده الناس هناك
وهنضيف علي ده كمان اغنيه "ترابك يا فلسطين " اللي من خلالها تامر عبر عن كل واحد مننا

2-بدء حفلات مشوار في حب مصر وكان منها "المنصوره - بورسعيد - اسكندريه"والغرض من المشوار ده هو التبرع بالاجر كامل للمحافظه اللي تامر بيحي فيها الحفله

3-تصوير كليب متوصنيش مع المخرج ياسر سامي بتكلفه مليون جنيه واعتبر الكليب ده الاعلي تكلفه
ولحد انهارده لسه متعرضتش "يارب يتعرض قريب"

4-فسخ العقد مع نصر محروس بسبب الانذارات اللي كان نصر مسئول عنها ومن ثم تدخل الرابطه من خلال استفتاء رسمي لاختيار شركه انتاج تامر وتم الاستقرار علي عالم الفن استاذ محسن جابر
ومده العقد سنه قابله للتجديد وقامت شركه عالم الفن بتوزيع البوم هعيش حياتي فقط والانتاج كان من خلال تامر حسني تحت اسم T.H

5-تصوير الجزء الثاني من فيلم عمرو وسلمي وتحقيق اعلي الايرادات في الموسم الصيفي واحتلال المركز الاول في السباق الصيفي مع مد مده العرض في بعض السينمات لعيد الفطر المبارك وده طبعا يدل علي نجاح الفيلم

6-نزول البوم هعيش حياتي وكان مليان بانواع مزيكا مختلفه علي سوق الكاسيت بشكل عام وعلي تامر بشكل خاص من خلال اغنيه come back to me وتعتبر دي من احلي مفاجاءات 2009 من تامر لجمهوره بالاضافه للوك جديد اللي تامر ظهر بيه طول الموسم الصيفي واحتفل تامر بصدور الالبوم يوم 30-6 مع جمهوره امام مقر شركه مزيكا

7- عرض كليب تاعبه كل الناس وتم تصويره في تركيا

8-عمل مجموعه من الحفلات المميزه في الوطن العربي تحت شعار world tour
الخاص بعام2009 ومن ابرز حفلات الصيف حفله مارينا

9-الاشتراك في مهرجان هلا فبراير ويعتبر من اهم المهرجانات الغنائيه

10- نزول اغنيه احضني اوي - احنا مصريين بجد - محدش يقولي

11- اشتراك تامر في انتصارات اكتوبر للسنه الثانيه علي التوالي من خلال اوبريت "مصر المؤمنه"

12- الامضاء مع شركه بيبسي العالميه وتم عرض اول اعلان وتم تصوير ثاني اعلان وفي انتظار عرضه مع بدايه الامم الافريقيه

13-التحضير في عام 2009 لمشروع" شهر الحب " وكان المشروع ده خاص بشهر فبراير والهدف منه الغناء في جميع المدارس قابل حصوله علي نفس اجره في اولي حفلاته

14- رفض الحصول علي الميوزك اورد مقابل اي عائد مادي

15-هجوم معنوي شديد عليه من خلال زملاؤه في الوسط بالاضافه الي الاشاده بفنه واسلوبه من نجوم كبار

16- انتاجه لالبوم كريم محسن والمفترض صدوره في اوائل عام 2010 بالاضافه الي مساعده بعض من الوجه الجديده من خلال فيلمه او بعض من الاصوات الجديده من خلال الانتاج زي كريم محسن وكيلاني ومساعده المطربه الصاعده رندا في اولي كليباتها

17- تكريم لتامر حسني في الاسكندريه مرتين مره من قبل المحافظ والمره الثانيه من مهرجان الاغنيه

18- بدء التجهيز لاكاديمي اكتشاف المواهب الجديده

انا كده.... يادوب حاولت اعمل حصر بسيط لاعمال تامر لو ذكرت الجوايز والتكريمات والاستفتاءات
بجد مش هيكفيني مليون توبيك
كتبت التوبيك ده وكان هدفي منه ان اللي ميعرفش تامر يعرفه يشوف الفنان ده بيتعب ازاي علشان خاطر يقدم حاجه لجمهوره مش مجرد يقدم البوم كل سنه وخلاص
كنت فخوره وانا بكتب كل حرف كنت فخوره اني هتكلم عن اخلاص متناهي في عمله
كنت فرحانه ان هو تامر عمره ما خيب ظن حد فيه كنت فرحانه وانا بجمع تعب سنه
تامر بيهديها لنا نفسي اكرمه قدام العالم كله نفسي اقول هو ده تامر
نفسي اعرف الناس ده اللي بيجمعنا بيه مش علاقه فنان وجمهور
بتشرف اني بكتب عنه مبسوطه بحبي ليه وبفرح بحبه لينا
بفرح بالعلاقه اللي بتجمع ما بينه وبين كل واحد فينا
تامر احنا عنده اول واهم حاجه في حياته عمره ما اتاخر عننا او مفكرش فينا
كل الاعمال دي تامر عملها علشان نفرح بيها ونفرح بنجاحه واجب علينا انهارده
بعد سنه من التعب والمشقه والارهاق نكرمه ونقوله شكرا علي كل حاجه بتعملها علشان كل واحد فينا
حتي كلمه شكرا قليله اوي عليك انت بتعمل كتير اوي بتعرض نفسك لاي حاجه علشان جمهورك
اد غلاوتنا عندك انت غالي عندنا اوي وعمر اللي بينا ما يخلص
هنكمل مشوار حياتنا معاك ... حبنا ليك هيقوينا .... دفاعنا عنك عمره ما هيقل في يوم
انت سلمتنا حياتك وبنوعدك هنحافظ عليها بحب كبير مالوش مثيل
شكرا علي كل حاجه يا احلي تامر في الدنيا
حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Emot-heartbeatحصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Emot-heartbeat

حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده New2010

https://love2010.ahladalil.com

المايستروعاشق تامرحسني

المايستروعاشق تامرحسني
عضو متألق
عضو متألق

?????

???? ???? ????? ??? ???? ???? ??? ???? ???
?? ????? ??????? ?? ????? ???????

??? ?? ???? ?? ???? ???? ??? ???? ??????? ? ??? ?? ?????? ????? ?????? ????????

? ???? ???? ? ???? ???? ???? ???? ????? ???? ??? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Biggrin
?? ???? ??? ??????? ???? ???? ? ???? ?????? ??????? ???? ???? ???? ????
?? ?? ??????? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Icon2

??????? ?????? ??????? ? ????? ? ??????????

??? ????? ?????????? ? ?????? ???? ???? ?? ?????? ????
????????? ?????? ?? ?????? 6 ?? 7 ???? ??? ?? ???? ?? ???? ????? ??????? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Biggrin
??????? ????? ? ??????
???? ???? ??????? ?? ????? ???? ??????? ? ??? ????? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Unsure
? ?????? ?????? ???? ?? ??????? ????

?? ????? ????? ? ???? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Wink
????? ???? ????? ???????? ?? ?? ??? ?? ???? ??????

?????????? ??????? ???? ? ????? ????? ? ???? ??????
حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Smile

?????????
aseraser2009@hotmail.com
]
aljaras@terra.net.lb

Sayedaty
http://www.sayidaty.net

???? ??????
zahrat_al_khaleej@yahoo.com

Nadeen ?????
majalatnadin@terra.net.lb

Rotana (حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Biggrin)
tv@rotana.netinfo@rotana.net
cafe@rotana.net

???? ?????
s.ashour@kalaman-nas.com

????? ????????
info@alqabas.com.kw

???? ?????
bareed@shabab-alyaum.com

????? ????????
funon@alwatan.com.kw

????? :
info@alsada.ae

?? ?? ????? lallafatema@gmail.com Morocco
???? ????????
Star@Starkwt.com

????? ???? ????? ???? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Good

?????? ????? ???? ???? ?????? ? ?????? ??? ?? ??????????
???? ???? ??????? ????? ?????

?????? ?????? ?? ????? ???? ? ????????? ?? ?? حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Wink

Special Thnks To Abeer K8
حصاد 2009 لجميع اعمال تامر .... سنه عدت وسنه جايه جديده Smile

https://love2010.ahladalil.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]